pretty pretty please

Somedays I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just want to hide, cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this

- C.A

Okej, så nu har jag tråkigt...
Allt går bara emot mig. Och det suger ju..
Det enda positiva på länge är fikat och flummet imorse =) men annars.. inte mycket som går som jag vill.
Ringde vår föreläsare till projektarbetet igår, han hade ångrat sig. Han "tackade alltså nej". Vafan. Det är omkring 1-1,5 vecka kvar tills evenemanget ska va och vi kommer aldrig hitta någon ny. Men det blir väl någon nödlösning.
Screw you
Och en viss handledare är lite läskig tycker jag....
Jag måste skriva massa loggbok och det är jättejobbig. Allt är så jättejobbigt. Jag ska knarka koffeintabletter
Har insett att jag helt enkelt ska skita i biologin och matten. För det finns ingen chans att det funkar ändå.
Och imorrn blir det ju utgång! ;) (förhoppningsvis) Och till E på lördag?
Jag mår dåligt av att se alla vara så jävla ambitiösa


Igår pyntade vi hela korridoren och jag blev så STOLT!! Superfint ♥
Måste erkänna att jag lägger det mesta av all credit på
mig, Wickman, Persa och Pinnen
. Vi la ner vår själ i utsmyckningen. Japp, det gjorde vi. Jag skippade t.o.m lunchen fgs.
Eva lackade på våra skyltar, så här i efterhand förstår jag iofs det..

Det är jätteslaskigt ute, all fin snö har försvunnit och jag är dyngsur om mina fötter. Damn.
På ett sätt känner jag mig glad. Utåt visar jag att jag är gladare än vad många någonsin har sett mig
Men samtidigt är jag bara less. På allt.

Meningslös lista, men jag har ju så tråkigt:

Senaste:
1.Kompis du träffade:
Jaa.. Eriksan?
2.Personen du pratade med: Måste nog ha varit han där också
3.Du fick SMS av: Erik (A)
4.Du kramade: Bosse

Idag:
5.Kläder:
Bh, trosor, strumpor, jeans, tjock och mysig tröja
6.Bättre än igår: Haha, lappar har visst känslor ;)

Imorgon:
7.Är det:
Fredag!
8.Planer: Mobergs tror jag
9.Något tråkigt som händer imorron: pluggapluggaplugga?

Favorit:
10.Nummer:
7
11.Färg: Svart
12.Årstid: Sommar.. (fast julen är mysigast)
13.Saknar du någon?: Jajo
14.Humör: Trött och uppgiven (samma som sandra ^^)

Frågor o svar:
15.Det första du gjorde imorse:
klev upp och duschade
16.Vad åt du sist?: Hamburgare
17.Vad irriterar du dig på?: Matte, Biologi, PROJEKTARBETE, bilkörning, ja typ när saker inte går som jag vill.
18.Tror du på distansförhållanden?: Njae.. kanske. Det beror på. I vissa fall så. Om det är "den rätta" =)
19.Vem tänker du på just nu?: *pass*
20.Tror du personen tänker på dig med?: Hmm... I do not know
21.Vart reste du sist?: Beror på, utomlands? Haha, det är säkert Frankrike
22.Vad gjorde du igår kväll?: Tog hand om barnen, var stressad, på dåligt humör och hade ont i huvudet
23.Liknar du din mamma eller pappa?: Lite av båda skulle jag tro
24.Ler du ofta?: Jag tror att jag garvar eller gråter. Mellanläge? Njae..
25.Kärlek, skönhet eller kreativitet?: Kärlek. Alltid kärlek
26.Önskar du dig nåt när du ser en fallande stjärna?: Det skulle jag göra om jag såg en. Jag tror på allt sådant där. Och jag önskar mig saker när klockan är 00.00, 22.22 och 11.11 ;)
27.I vems säng sov du inatt?: Min...
28.Vilken färg har din tröja?: Mörkblå

Sorg:
29.Har du gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja
30.Har du gråtit dig till sömns?: Ja
31:Gråter du när du skadar dig?: Ibland, det beror på om det är i kombination med att jag är astrött

Lycka:
32.Är du en glad person?:
När jag är glad är jag JÄTTEglad
33.Vad gör dig glad?: När saker går bra, roliga överraskningar, kärlek
34.Önskar du att du var lyckligare?: Ofta
35.Är lycka överskattat?: Nej. Lycka är bra
36.Kan musik göra dig glad?: Alltid. (Till en viss gräns iaf)

Kärlek:
37.Har någon annan än en familjemedlem sagt att den älskar dig?:
Ja
38.Har du sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39.Har du pojkvän?: Nej
40.Är du nöjd med det?: Njae.
41.Är du kär?: Nja.

Hat:
42. Vem hatar du verkligen?:
*pass*
43. Har du gjort en hat-lista?: Japp
44. Är du en mobbare?: Haha! Jag mobbar bara de jag älskar ♥ (*host* Petra, Krizzy, Bosse, Majk, syskon m.fl.)
45.Har du varit så arg så du börjat gråta?: Ja
46.Har du blivit sviken?: Ja

Skolan:
47.Gillar du skolan?:
Definitivt inte just nu
48.Favoritämne?: Svenska/Engelska
49.Värsta ämne?: Mattemattemattemattemattematte
50.Har du spytt i skolan?: Nej
51.Är skolmaten god?: Jodå, den funkar bra

//Jillsan - mina läppar svider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0