lead the way

Stressen och oron är så påtaglig att fastän jag försöker intala mig själv att slappna av och ta det som det kommer, så bränner och skär det i hela magen. Ett av de värsta magkatarrsanfallen på länge, hela dagen idag, och inte har jag någon medicin kvar hemma. Från och till gör det så ont att jag inte kan stå upp. Har ätit två andapsin, det var det sista som fanns kvar, men det hjälper inte mycket. Jag har testat att vila, att ta varma bad, att dricka örtte, men ingenting verkar fungera. Det är som om någon kör omkring med en gräsklippare inuti magen.

Kursen känns körd, jag är ledsen att säga det, men det känns fan inte bra. Jag vettetusan hur jag ska kunna få ihop det på något sätt, tiden räcker inte till, dagarna bara går och jag gör ingenting. Böckerna kom sent, motivationen kom inte alls och hela tiden dyker det upp tusen andra saker att göra nu innan terminsslut. Jag vet att jag brukar vara nervös och stressad inför kurser annars också, men aldrig så här långt i förväg. I andra kurser har man i alla fall kunat förlita sig på föreläsningarna..

I helgen blir jag borta, så tre-fyra dagar försvinner bara där.

Beteendevetarens dag igår var hursomhelst toppen!
Trots att jag var dödstrött så klarade jag mig igenom alla föreläsningarna under hela dagen. Den sista var 2,5 timme lång men jag hade säkert kunnat sitta och lyssna i en timme till. Så jäkla bra! Det var länge sedan jag blev så inspirerad och skrattade så mycket.
Tipset är nu att ni går in på saralund.se och kollar runt.

Mycket mingel blev det också, kanske visserligen att det bidrog till att jag blev ännu mer nervös inför framtiden (om det nu är möjligt), men bra ändå.

Tog en kvällsdate med Fija igår också, väldigt trevligt. Ungefär lika trevligt som vår lunchdate idag :)


Jag vet inte vad jag ska tycka, tänka eller vart jag är på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0